egy cég sem fejlődhet, ha a munkatársak nem fejlődnek.
Milyen esetekben egyértelmű, hogy képzésekkel jelentős fejlődés érhető el?
Minden esetben!
- Kiszámolta már, hogy mennyt költenek álláshirdetésre?
- Új munkatárs betanítása mennyi időt vesz igénybe? (általában a legjobb munkatárs idejéből.)
- Beosztottjai nem tudják az új kihívásokat kezelni?
- Munkatársai nem tudják a feladataikat pontosan határidőre elvégezni?
- Folyamatosan ellenőrizni kell a munkájukat?
- Növekszik a stressz, a kapkodás mértéke.
Amíg a munkatársak szakértelme, tudása és képessége, nem fejlődik, addig a cég képtelen lesz érzékelhető és fenntartható fejlődésre.
A képzések következtében:
- Nő a termelékenység és jobban ragaszkodnak a minőségi standardokhoz.
- A vezetők könnyebben és gyorsabban oldják meg a problémákat.
- Munkatársak gyorsabban tanulnak és alkalmazkodnak a változásokhoz.
- Egy munkatárs több mindenhez fog érteni.
- Könnyebb új munkaerőt találni, mert a cég jobb perspektívát nyújt.
- Csökkennek az állásidők és a selejt mennyisége.
- Csökken a karbantartásra és a munkaeszközökre fordítandó költség.
- Csökkennek a hiányzások és a munkatársak cserélődése.
- Csökken a toborzásra és betanításra fordított idő és pénz.
Akkor lehet a legtöbbet kihozni a képzésekből, ha van egy képzési stratégia és rendszer. Nem kell ennek “nagy valaminek” lennie, és cégenként rendkívül változó, ugyanakkor konkrét fókuszokkal kell rendelkeznie. Például:
- Csapatépítés
- Vezetők fejlesztése
- Vezető jelöltek képzése
- Érzelmi intelligencia (EQ) fejlesztés
- Önismeret
- Szakértelkem fejlesztése
- Egyéni coaching
- Stratégiai szemlélet és stratégia végrehajtás.
- Brutális őszinteséggel elmondjuk véleményünket.
- Nem egy “konzervet” adunk.
- Mérjük minden képzés hatékonyságát (ROE).
- Cégre / munkatársak tapasztalataira szabott programot készítünk.
- Sok gyakorlat van az “aha” érzés megéléséhez.
- Képzések közötti házi feladataink extrém módon segítik a beépülést.
- Hosszú távú követés a rutinná váláshoz.
- Kapcsolódó coaching lehetőség.

A képzési programjainknak része a mindennapi munka során történő gyakorlás segítése, követése.
Néhány képzési terület
Legtöbbünk nem születik vezetőnek
Vezetőképzések
A vezetés is egy szakma
A vezetőnek a legkülönbözőbb személyiségű emberekkel kell bánniuk. Őket kell motiválni, számonkérni, információt cserélni, határidőket betartatni, stb. A legsikeresebb vezetők példamutatók, kiváló hallgatók, motiválók, szervezők, “pszichológusok”, jól kommunikálnak, stb.
A munkatársak képzettségének megfelelő
Cégre szabott programok
A szervezet együtt fejlődik
Aktuális, valós céges problémák megoldásán keresztül gyakorolunk. A szervezet akkor a leghatékonyabb, ha egy nyelvet beszél, ugyanazokat a módszereket használja. A munkatársak nem azonos előélettel vágnak bele a képzésekbe, ugyanakkor értékes “csapattárssá” fejlődnek.
Ön rendben van Önmagával?
Személyes hatékonyság
Mindannyian emberek vagyunk
Sajnos csak nagyon kevés KKV vezető jut el arra a felismerésre, amit tőlünk nyugatabbra már egy évtizede nagyon komolyan vesznek: mindenki más más személyiség és ezt nem lehet “kikapcsolni” a munkahelyen. Sőt. Megfelelően beépítve a cégkultúrába 25-50% hatékonyság-növekedéshez vezet.
A legtesthezállóbb képzési forma
Coaching
Személyes edző
A coach tényleg egy olyan “edző”, aki ki tudja hozni a magunkban rejlő legjobb megoldásokat. Mivel a megoldások saját magunkból erednek, ezért nem kell erőltetve gyakorolni az alkalmazását, a legkönnyebben beépül a mindennapi rutinba. Szabadítsa fel az Önben rejlő lehetőségeket! (Csak vezetők és vezető jelöltek részére vállaljuk.)
Jól jön néha a profi
Workshopok
Profizmus rövid határidővel
Nem kell mindenre a dolgozókat kiképezni. Ritkán használt szakértelmet igénylő feladatokra “béreljen” nagy tapasztalatú, profi szakértőt, aki karmesterként irányítja a workshop résztvevőit, és rövid idő alatt kiváló megoldásokat dolgoz ki a munkatársakkal közösen.
Fejlődjön kedve szerint
Nyílt képzések
Egyéni fejlődés
Pár napos nyílt képzéseinken az alábbiakban, az egyedi képzéseknél felsorolt témában lehet sokat gyakorolni, elmélyíteni az ismereteket. A nyílt képzések előnye, hogy más cégek vezetőivel együtt gyakorolhat, tapasztalatokat cserélhet és kapcsolatokat alakíthat ki.
Egyedi képzések
Szinte minden képzésünk két napos modulokból áll. Mivel minden képzésünket a résztvevők igényeihez és az adott témában való jártasságukhoz igazítjuk, ezért előzetesen interjúk formájában mindig felmérjük őket. Minden képzésünk egy alap képzéssel indul, ami igény szerint további, magasabb szintű tréningekkel folytatódhat. Bizonyos képzéseknek vannak előfeltételei.
- Kommunikáció
-
- Kommunikációs alapismeretek
- Kommunikáció buktatói
- Személyiségtípustól függő kommunikáció
- Asszertív kommunikáció az üzleti életben
- Értekezletvezetés
- Tárgyalástechnika és érvelésmódszertan
- Prezentációtechnika
- Nyelvhasználat az üzleti életben
- Vezetői készségek és ismeretek
-
- Projektmenedzsment
- Ön-motiváció
- Mások motiválása
- Önszervezés
- Korszerű vezetési technikák
- Helyzetfüggő vezetés
- Vezetők vezetése
- Rendszerszemlélet
- Integráció
- Vezető, mint mentor
- Vezető, mint coach
- Lojalitás növelése
- Stratégiai menedzsment
- Változásmenedzsment
- Válságmenedzsment
- Szervezetfejlesztés
- Vezetői időgazdálkodás
- Döntési kompetencia
- Delegálás, számonkérés
- Bilaterális, multilaterális tárgyalás
- Mobbing
- Stresszmenedzsment
- Work-life balance
- Burnout megelőzése
- Innovációs képességek
-
- Innováció-orientált cégműködés
- Folyamatos, tervszerű innováció megvalósítása
- Innovációt támogató vezetési módszerek
- Innovációs menedzser képzés
- Innováció-menedzsment alapismeretek
- Innováció-menedzsment rendszerek
- Innováció-menedzsment rendszer kiépítése
- Termék-, szolgáltatásfejlesztés
- Vevői igények felmérése, értékelése
- “Voice of Customer” módszer
- Stratégiai információszerzés
- Problémamegoldás
- Kreativitás
- Iparjogvédelem alapjai
- Ötletmenedzsment egyszerűen
- Ötletértékelés
- Személyes hatékonyság fejlesztése
-
- Önismeret
- Szakmai fejlődési coaching önismereti alapon
- Hiteles önérvényesítés
- Én és a csoport
- Érzelmi intelligencia fejlesztése
- Konfliktus kezelése
- Nehéz ügyfél kezelése
- Stressz kezelése a munkahelyen
- Időgazdálkodás
- Együttműködési hatékonyság
- Szervezeti hatékonyság fejlesztése
-
- Kommunikáció a szervezeten belül és kívül
- Hatékony csapatmunka
- Szervezési és időgazdálkodási alapismeretek
- Stressz hatékony kezelése
- Konfliktus kezelése
- Információ-áramlás
- Hatékony kommunikáció a különböző szintek között
- Üzleti analízis, stratégia
-
- Vízió, misszió, értékek megfogalmazása
- Stratégiai információszerzés
- Stratégiaalkotás
- Stratégia megvalósítása
- Értékajánlat (value proposition) kialakítása
- Vevői igények felmérése
- Munkatársi igények felmérése
- Portfóliómenedzsment
- Projekttervezés
- Projektmenedzsment
- Projektmenedzser képzés
- Megtérülés (ROI) értékelése
- Kockázatelemzés
- Folyamatfejlesztés
9+1 féle hozzáállás, ami előrevetíti, hogy a generációváltás/ügyvezetőváltás SIKERTELEN lesz!
1Nincs ebben semmi különös… Ha úgy gondolják, hogy ez a szakasz a cég életében nem egy különleges helyz...
A piacon sikeres innováció nem könnyű
Ha könnyű lenne, mindenkinek mindig sikerülne! A sikeres innovációk sora már nem csak álom, h...
Legutobbi írások
Ha bármilyen kérdése merül fel, hívjon!
Állunk rendelkezésre. Ha éppen nem ér el bennünket, visszahívjuk!
Korrekten kezeljük meglévő és leendő ügyfeleinket. Az Ön külön jóváhagyása nélkül nem hívogatjuk, nem bombázzuk kéretlen levelekkel, információkkal.