Hisszük és tudjuk:

egy cég sem fejlődhet,
ha a munkatársak nem fejlődnek.

Milyen esetekben egyértelmű, hogy képzésekkel jelentős fejlődés érhető el?

Minden esetben!


  • Kiszámolta már, hogy mennyt költenek álláshirdetésre?
  • Új munkatárs betanítása mennyi időt vesz igénybe? (általában a legjobb munkatárs idejéből.)
  • Beosztottjai nem tudják az új kihívásokat kezelni?
  • Munkatársai nem tudják a feladataikat pontosan határidőre elvégezni?
  • Folyamatosan ellenőrizni kell a munkájukat?
  • Növekszik a stressz, a kapkodás mértéke.

Amíg a munkatársak szakértelme, tudása és képessége, nem fejlődik, addig a cég képtelen lesz érzékelhető és fenntartható fejlődésre.

A képzések következtében:

  • Nő a termelékenység és jobban ragaszkodnak a minőségi standardokhoz.
  • A vezetők könnyebben és gyorsabban oldják meg a problémákat.
  • Munkatársak gyorsabban tanulnak és alkalmazkodnak a változásokhoz.
  • Egy munkatárs több mindenhez fog érteni.
  • Könnyebb új munkaerőt találni, mert a cég jobb perspektívát nyújt.

  • Csökkennek az állásidők és a selejt mennyisége.
  • Csökken a karbantartásra és a munkaeszközökre fordítandó költség.
  • Csökkennek a hiányzások és a munkatársak cserélődése.
  • Csökken a toborzásra és betanításra fordított idő és pénz.

Akkor lehet a legtöbbet kihozni a képzésekből, ha van egy képzési stratégia és rendszer. Nem kell ennek “nagy valaminek” lennie, és cégenként rendkívül változó, ugyanakkor konkrét fókuszokkal kell rendelkeznie. Például:

  • Csapatépítés
  • Vezetők fejlesztése
  • Vezető jelöltek képzése
  • Érzelmi intelligencia (EQ) fejlesztés
  • Önismeret
  • Szakértelkem fejlesztése
  • Egyéni coaching
  • Stratégiai szemlélet és stratégia végrehajtás.
Munkamódszerünk
  • Brutális őszinteséggel elmondjuk véleményünket.
  • Nem egy “konzervet” adunk.
  • Mérjük minden képzés hatékonyságát (ROE).
  • Cégre / munkatársak tapasztalataira szabott programot készítünk.
  • Sok gyakorlat van az “aha” érzés megéléséhez.
  • Képzések közötti házi feladataink extrém módon segítik a beépülést.
  • Hosszú távú követés a rutinná váláshoz.
  • Kapcsolódó coaching lehetőség.

 

 

 

Képzés, a tudás megszerzéséért

Szakembereink azonosítják azokat a szűk keresztmetszeteket, amelyek meggátolják a hatékony szervezeti működést, munkavégzést.

Személyre és cégre szabott képzési programjaink támogatják a munkavállalókat, vezetőket új módszerek és gyakorlatban alkalmazható ismeretek elsajátításában.

Vezetőképzési programok, Workshopok, Tréningek, Vezetői coaching, Nyitott képzések

A képzési programjainknak része a mindennapi munka során történő gyakorlás segítése, követése.

Néhány képzési terület

Legtöbbünk nem születik vezetőnek

Vezetőképzések

A vezetés is egy szakma

A vezetőnek a legkülönbözőbb személyiségű emberekkel kell bánniuk. Őket kell motiválni, számonkérni, információt cserélni, határidőket betartatni, stb. A legsikeresebb vezetők példamutatók, kiváló hallgatók, motiválók, szervezők, “pszichológusok”, jól kommunikálnak, stb.

A munkatársak képzettségének megfelelő

Cégre szabott programok

A szervezet együtt fejlődik

Aktuális, valós céges problémák megoldásán keresztül gyakorolunk. A szervezet akkor a leghatékonyabb, ha egy nyelvet beszél, ugyanazokat a módszereket használja. A munkatársak nem azonos előélettel vágnak bele a képzésekbe, ugyanakkor értékes “csapattárssá” fejlődnek.

 

Ön rendben van Önmagával?

Személyes hatékonyság

Mindannyian emberek vagyunk

Sajnos csak nagyon kevés KKV vezető jut el arra a felismerésre, amit tőlünk nyugatabbra már egy évtizede nagyon komolyan vesznek: mindenki más más személyiség és ezt nem lehet “kikapcsolni” a munkahelyen. Sőt. Megfelelően beépítve a cégkultúrába 25-50% hatékonyság-növekedéshez vezet.

A legtesthezállóbb képzési forma

Coaching

Személyes edző

A coach tényleg egy olyan “edző”, aki ki tudja hozni a magunkban rejlő legjobb megoldásokat. Mivel a megoldások saját magunkból erednek, ezért nem kell erőltetve gyakorolni az alkalmazását, a legkönnyebben beépül a mindennapi rutinba. Szabadítsa fel az Önben rejlő lehetőségeket! (Csak vezetők és vezető jelöltek részére vállaljuk.)

 

Jól jön néha a profi

Workshopok

Profizmus rövid határidővel

Nem kell mindenre a dolgozókat kiképezni. Ritkán használt szakértelmet igénylő feladatokra “béreljen” nagy tapasztalatú, profi szakértőt, aki karmesterként irányítja a workshop résztvevőit, és rövid idő alatt kiváló megoldásokat dolgoz ki a munkatársakkal közösen.

Fejlődjön kedve szerint

Nyílt képzések

Egyéni fejlődés

Pár napos nyílt képzéseinken az alábbiakban, az egyedi képzéseknél felsorolt témában lehet sokat gyakorolni, elmélyíteni az ismereteket. A nyílt képzések előnye, hogy más cégek vezetőivel együtt gyakorolhat, tapasztalatokat cserélhet és kapcsolatokat alakíthat ki.

Egyedi képzések

Szinte minden képzésünk két napos modulokból áll. Mivel minden képzésünket a résztvevők igényeihez és az adott témában való jártasságukhoz igazítjuk, ezért előzetesen interjúk formájában mindig felmérjük őket. Minden képzésünk egy alap képzéssel indul, ami igény szerint további, magasabb szintű tréningekkel folytatódhat. Bizonyos képzéseknek vannak előfeltételei.

Kommunikáció
Kommunikációs alapismeretek
Kommunikáció buktatói
Személyiségtípustól függő kommunikáció
Asszertív kommunikáció az üzleti életben
Értekezletvezetés
Tárgyalástechnika és érvelésmódszertan
Prezentációtechnika
Nyelvhasználat az üzleti életben
Vezetői készségek és ismeretek
Projektmenedzsment
Ön-motiváció
Mások motiválása
Önszervezés
Korszerű vezetési technikák
Helyzetfüggő vezetés
Vezetők vezetése
Rendszerszemlélet
Integráció
Vezető, mint mentor
Vezető, mint coach
Lojalitás növelése
Stratégiai menedzsment
Változásmenedzsment
Válságmenedzsment
Szervezetfejlesztés
Vezetői időgazdálkodás
Döntési kompetencia
Delegálás, számonkérés
Bilaterális, multilaterális tárgyalás
Mobbing
Stresszmenedzsment
Work-life balance
Burnout megelőzése
Innovációs képességek
Innováció-orientált cégműködés
Folyamatos, tervszerű innováció megvalósítása
Innovációt támogató vezetési módszerek
Innovációs menedzser képzés
Innováció-menedzsment alapismeretek
Innováció-menedzsment rendszerek
Innováció-menedzsment rendszer kiépítése
Termék-, szolgáltatásfejlesztés
Vevői igények felmérése, értékelése
“Voice of Customer” módszer
Stratégiai információszerzés
Problémamegoldás
Kreativitás
Iparjogvédelem alapjai
Ötletmenedzsment egyszerűen
Ötletértékelés
Személyes hatékonyság fejlesztése
Önismeret
Szakmai fejlődési coaching önismereti alapon
Hiteles önérvényesítés
Én és a csoport
Érzelmi intelligencia fejlesztése
Konfliktus kezelése
Nehéz ügyfél kezelése
Stressz kezelése a munkahelyen
Időgazdálkodás
Együttműködési hatékonyság
Szervezeti hatékonyság fejlesztése
Kommunikáció a szervezeten belül és kívül
Hatékony csapatmunka
Szervezési és időgazdálkodási alapismeretek
Stressz hatékony kezelése
Konfliktus kezelése
Információ-áramlás
Hatékony kommunikáció a különböző szintek között
Üzleti analízis, stratégia
Vízió, misszió, értékek megfogalmazása
Stratégiai információszerzés
Stratégiaalkotás
Stratégia megvalósítása
Értékajánlat (value proposition) kialakítása
Vevői igények felmérése
Munkatársi igények felmérése
Portfóliómenedzsment
Projekttervezés
Projektmenedzsment
Projektmenedzser képzés
Megtérülés (ROI) értékelése
Kockázatelemzés
Folyamatfejlesztés
 

Ha bármilyen kérdése merül fel, hívjon!

Állunk rendelkezésre. Ha éppen nem ér el bennünket, visszahívjuk!

Korrekten kezeljük meglévő és leendő ügyfeleinket. Az Ön külön jóváhagyása nélkül nem hívogatjuk, nem bombázzuk kéretlen levelekkel, információkkal.